får man eller inte?

efter att ha suttit såhär lat och trött på morgonen och läst olika bloggar hit och dit så verkar det som att den där grejen med färgade linser, att man skulle få ett par bara man länkade deras sida i sin blogg, inte alls blev så för alla.

En del får mail där det står "du uppfyllde inte alla krav", medans jag fick ett mail där det stod "Grattis! Du kommer att få ett par gratis månadslinser som tack för att du har bloggat om färgade linser." men det stod även att dom fått jätte bra respons och att eftersom de kommer att skicka ut flera tusen linser så kommer det ta till januari innan man kommer kunna få hem dom.

iallafall så vet jag att plesner skrev i princip samma sak som jag, bara i olika ordning, och hon kommer inte att få några linser för att "hon uppfyllde inte alla krav" vilket är skit knäppt.. så jag antar att jag bara hade tur att bli vald som en av "vinnarna", då jag trodde det var självklart från början...trist sånt där.

Nu ska jag käka frukost och sen hoppa på André så han vaknar!


så här glada blev vi efter vi hade vunnit första matchen i torsdags haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0