En fjärde bok?????????

Jag har läst ut halva boken, och mina förväntningar av den verkar aldrig komma...den är fortfarande skit bra.. men så kollade jag upp lite på google.. och det verkar som att det kommer en fjärde bok ;)

  • Twilight - 2005 (på svenska, Om jag kunde drömma, 2006)
  • New Moon - 2006 (på svenska, När jag hör din röst, 2007)
  • Eclipse - 2007 (på svenska, Ljudet av ditt hjärta, september 2008)
  • Breaking Dawn - 2008 (på svenska, Så länge vi båda andas, mars 2009)

Fan vad nice, nu blev jag glad =) Jävligt synd att det känns som det är 10 år kvar till mars...
(jag har blivit en riktig bok-tönt ...gällande dom här böckerna iaf).

Nu ska vi kolla om det är något värt att se på tv..annars får vi väl se en film eller något annat spännande. GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0