död söndag

Idag är det söndag, den mest icke händelserika dagen på veckan. Jag vet inte varför, men jag har liksom fastnat i den här att inte göra ett skit men endå tycka att de är skönt - stilen.  Jag börjar bli för gammal...fyfan

På onsdag är det nyår, då blir det att som jag skrivit tidigare (vill bara fylla ut mitt inlägg...ägg) att chilla med några brudar. Vi ska dessutom försöka fåtag på en billig champange....hur fan ska det gå då?.. jag kanske får lura dom och komma dit med mousserat vin istället ;).. varför inte? Mousserat vin funkar ju...hm.... fan va smart jag var !!!!!!!!!! jag är ett geni.. äh vi får se hur det blir.

Nu ska jag lägga mig och läsa, har inte allt för mycket kvar av andra boken! Yeha


och det här inlägget avslutar jag med westside, eastside, westcoast, eastcoast...eller vad fan de nu heter

Kommentarer
Postat av: R

ÄÄH..det är nyårs en gång..om året..så vi kan kö på en chsmpange ändå..hyr dyr den nu må vara:D



VÅga ine dyka upp med vin :Dhaha

2008-12-28 @ 14:22:20
Postat av: R

Jag vet inte hur många vi blir men det blir nog bra hursom helst:p vi är minst tre som delar iaf så :D

2008-12-28 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0