Bok nr 3


Jag har läst ut bok nr 2 och har nu börjat läsa sista boken
Stephenie Meyer - Ljudet av ditt hjärta(eclipse).. Dom är så sjukt jävla bra. Så alla som är helt druknat förälskade i Twilight filmen, läs böckerna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har skrivit tidigare att jag hatar att läsa, att jag bara gillar vissa självbiografier som Pojken som kallades det tex.. och den boken är bara hemsk.

Så ska jag vara ärlig har jag aldrig läst bättre böcker än just dom jag håller på att läsa nu, väldigt konstigt.. trodde aldrig det skulle kunna hända mig, jag måste ha slagit i huvet. Men det är kul..då sysselsätter jag mig många timmar per dag ;)
Sen är det bra att André har en konstig serie på datorn att följa, så medans jag läser så ser han serie.. vilket bra par vi är. Så jag behöver inte känna mig tråkig som läser hela tiden och är osocial !

Nyår på onsdag och jag börjar känna peppen lite nu. Skumpa är fixad och matshoppning på onsdag, yeha.

Nu ska jag fortsätta läsa min häftiga bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0