ank-gång

HAha det är sjukt hur mycket träningsverk jag har just nu! Min gångstil är en blandning mellan en anka och quasimodo..känner mig väldigt attraktiv! Idag är det julavslutning, vi ska se den traditionella jul-teatern av 1orna och sen ska vi även dansa våran häftiga spicegirls VS backstreet boy-dans igen.. undrar hur det ska gå, jag kunde knappt få på mig byxorna imorse.

Idag får vi jullov !!!!!!!!!!!!!!... men då jag läste aftonbladet imorse läste jag att man tror att ca 1 miljon svenskar kommer drabbas av vinterkräksjukan.. TÄNK OM JAG ÄR EN AV DOM?!.. men varför skulle jag få sån skit nu, då jag inte haft magsjuka sen jag var liten. Det enda jag minns av magsjuka är att man ska dricka avslagen cola... varför vet jag inte, men jag minns iallafall att jag drack kolsyrad cola bara för att man kräktes då, jag måste ha tyckt att det var roligt!

Nu ska jag göra mig redo för sista dagen i skOOOLAAAn på 3 veckor! Sen blir det en julklapps-tripp på stan och sen då jag kommer hem slänger jag upp lite bilder från dundercupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0