4

4 skoldagar kvar nu !

Jag läser alltid aftonbladet på morgonen och det här var det dummaste jag läst någon gjort.

"Fängelseledningen bjöd in barn att uppträda för några av Sveriges värsta pedofiler.

Efter luciatåget i fredags sa några av fångarna:

- En sån skulle man ha. "

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3995841.ab

och tydligen var det något dom gjort flera gånger tidigare också, haft barn som gått lucia tåg där... vem fan skulle vara så dum att göra så.. idiotiskt jävla hjärndöda.. och ja, läs artikeln själva, men det var ingenting dom som lussade hade ren fakta om, att de dom lussade för var pedofiler.

nä nog om det, nu ska jag göra mig klar och sen dra iväg till skolan .. jag kom just på att vi ska spela upp våra klassiker idag också.. mjähöehöeh.. fan vad konstigt det känns, men det är bara för att det var tusen år sen vi spelade upp något känns det som, men det blir nog bra. Sen ska vi få se juldanser också av 1orna 2orna och 3orna och sen blir det att träna introt till på torsdag, sen hem och fixa och trixa igen.

slänger upp lite bilder på bollarna hemma hos mammsen.




Kommentarer
Postat av: nathalie

får jag en kisse:)?

2008-12-16 @ 15:22:40
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0