20 december

och 4 dagar kvar till julafton.
Ska jag vara ärlig har jag ingen julkänsla alls, kan bero på att det är is och grus på vägarna istället för vit fluffig snö. I helgen ska vi bara ta det lugnt, min kropp är fortfarande död, jag går som en gammal skrutt tant och andré skrattar åt mig, speciellt igår då jag skulle försöka hoppa upp och ner på golvet, gick inte alls bra! Så efter jul blir det att börja dö-träna, kan ju inte vara så otränad att min kropp strejkar efter 2 korta innebandy matcher på skolan haha.. jag skäms nästan över mig själv, men sån tur var så var det inte bara jag som hade en skrutt-kropp igår , nästan alla hade träningsverk men jag undrar om det bara är jag som knappt kan gå!

jag vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder från dundercupen, men jag orkar inte göra det nu utan det får bli när det blir förlåt mig gud. Nu ska vi bara chilla sen käka fisk till middag, nyttigt!


frans-man tema på skolkortet

Kommentarer
Postat av: JPalmberg

Snygg-snygg-snygginng =)

2008-12-20 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0