2 dagar

2 dagar kvar till julafton och jag kan inte ha mindre julkänsla.. fan va trist.
Snart blir det att dra iväg en snabbis på stan och därefter fara till mormor ett tag. Imorgon blir det lilla julafton hemma hos mamma och på onsdag blir det att vara här i stan. Det är det enda som finns i mitt huvud.. imorn ska jag vara där, på onsdag ska jag vara där och sen är det torsdag vad ska jag göra då?

På nyår blir det chill med brudar med god mat och sånt där så det blir nog nice iallafall, jag peppar på det. Jag har ingen större lust till att fetparta så därför känns det skönt att man är en liten bunt som är på att bara chilla :)

Snön har kommit tillbaka och det är ju ett plus iallafall.. så nu ska jag lägga mig i sängen och bara vänta på att alla segskallar ska komma någongång så jag får bege mig iväg och göra något.

Nu kan jag ju iofs slänga upp alla bilder från dundercupen, dom flesta är suddiga men det gör ingenting.



Rep av intro på morgonen bara några minuter innan vi skulle köra ^

Slutet av introt som inte kom med på film, det rockade också.

Bildarnas intro, det krävs mer än en bunt hiphopare som står och gungar i takt för att vinna mot oss ;)
haha skojar bara.............................................................................

Alltid redo för papparazzi även under en blodig match!!

ruuun bitch ruuuuuuuuuun..

Rårå fick träffa sin största idol - nick carter!

Jag slog en straff, sköt stolpe ut...fifan

det fanns snärtiga cowboys på plats också

Hanna a.k.a Kevin...tror jag haha.


Cowboysarnas intro ^

suddigt är bäst

Mel B + Gary + Mel B, ingen visste att det fanns 2 Mel B föränn nu.

Tråkiga bildtexter jag vet men jag fick lite bråttom! nu ska jag kila hejsvej

Kommentarer
Postat av: mois

ingen visste att det fanns en mel b som brukar ha tröjor som är sponsrade av ica malå :D

2008-12-26 @ 01:06:14
URL: http://tufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0