1 december

Ja idag är det första dagen på julens månad, och det är den sämsta! Måndag.. världens längsta skoldag och början på dom värsta dagarna i månaden! Fyfan vad ont i magen jag har, jag vill bara stanna hemma och ligga i sängen hela dagen, men just nu har vi så jävla mycket i skolan som ska göras och som jag inte får missa. Så det är bara att ge sig iväg ändå.

sen har jag börjat vara med i bloggares tävlingar också , fråga inte varför för jag har ingenaning! Jag tänkte att jag förtjänar lite tur ibland, om den kommer är väl rätt tveksamt men det skulle ju inte vara fel att vinna bra grejjer. Och jag klickade mig in på Kenzas blogg nyss och såg att hon lottar ut en sak varje dag fram till julafton, och idag ett presentkort på HM för 1000 kr, hur jävla nice skulle det inte vara att vinna ett sånt såhär just innan jul? Så jag lovar att jag ska tävla varenda jävla dag och om jag vinner så ska jag göra något jag inte skulle göra i vanliga fall, vad har jag inte kommit på än, och om jag har min vanliga "tur" så behöver jag inte göra något heller haha, men att vinna är ju aldrig fel. Jag tror jag har blivit en material girl fast utan pengar, väldigt passande.

nu ska jag göra mig klar för skolan ! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0