Söööööööndag

HEJHALLÅ, idag har jag inte orkat sitta vid datorn och skriva massa onödiga saker här, istället har jag och andré bara tagit det lugnt, sen klockan 6 for vi och såg Batman på bio den var bättre än vad jag trodde iallafall, och nu ligger vi i sängen och ser på Fantastic four, sen blir det nog att sova eftersom båda ska upp tidigt imorgon, andré med bussen till norsjö och jag till skolan. Men det har varit en lugn och skön dag idag iallafall !

Och massa grattis på Rårå som fyller 18 idaaaag, hipp hipp hurra !!!!



Kommentarer
Postat av: R

hähähä tack:D..nu är jag lika stor som du :D

2008-08-24 @ 21:49:15
Postat av: josefinplesner

men vilken snuttiplutt bild ;)

2008-08-25 @ 21:07:12
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0