Skola imorgon...

Imorgon då vi intar skolans korridorer är vi es3c. Inte peppad för fem öre! Men jag ska försöka lägga mig snart och se lite tv, så kanske jag blir trött. André for just, det var mysigt att han kom på ett litet dagligt/kvällsligt besök, vi tog en liten promenad också det var skönt... sen for vi och köpte choklad ... jag vet.. jag skulle sluta den här veckan med godis men jag vet iallafall hur jag är och är inte förvånad över mig själv haha men de gör inget jag är glad ändå. Jag längtar redan till helgen haha... 3 dagar skola kändes ... jobbigt. Typ femtio år kvar innan nästa lov också, men nu ska jag inte klaga, jag ska försöka att inte tänka på det så mycket då känns det som att tiden går mycket fortare, hipsvips så sitter jag här igen och skriver NU TAR VI STUDENTEN YEEHAA !  slut med babbel, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0