roligt

jag hade tänkt skriva något, men jag minns inte vad, och jag är så road av mina gamla dagböcker så jag tänkte dela med mig lite, men alla olika pojkar jag raggade upp skriver jag bara med första bokstaven haha.



Onsdag  juni den 17  8 år 1998
Kära dagbok det här handlar om idoler
1. spiec girls    geri
2. Aqua
3. hanson     zak
4. olseints
5. leonardo dicaprio
SLUT


Onsdag den 7 oktober  8 år  1998
Kära dagbok jag är ihop med A och jag hade skikat ett brev till han och idag har han lagt ett brev i min låda fast jag vet inte vad det är i. SLUT!

Lördag 10 oktober  8 år 1998
Kära dagbok idag har A varit här och lekt med mig och det var han som ringde till mig och sa så här Hallå kan jag vara med dig och jag sa jag tror det så då kåmde han till mig och först så var vi ute och sen inne. slut



haha där tog den första dagboken slut, fortsättning följer!

Nu ska jag lägga mig i sängen med min toss och se den där ninja filmen eller vad det nu var vi hyrde =) godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så gullig

2008-08-28 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0