reign over me

Igår hyrde vi en film vänner för livet, eller "reign over me" med adam sandler, den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara.



Idag har jag ont i magen, blä... vi har just käkat frukost/lunch och nu ligger andré i sängen och ser apocalypto. Haha jag tror jag alltid skriver då vi har sett film eller ser film, men eftersom vi ser film ofta så kanske det är därför !.. Men jag vill ha masssssa pengar, så man kan fara och göra massa roliga saker , men eftersom jag inte har några pengar och det mesta kostar pengar så går det inte så bra för mig! Blubb nu har jag inget mer att skriva för stunden

fast jag såg att det hade värvats 3 st ny medlemmar på min länk till gratis makeup! fett fett, har du inte registrerat dig så gör det här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7583

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0