Nu blev det kväller.

Jag fick ett sms från plesner för ett tag sen där hon skrev "haha jag hittade en hundring :D"... jag kände direkt att "åå varför hittar aldrig jag pengar".. har hittat en hundring en gång förra året, då blev jag överlycklig, likaså engång för länge sen då jag hade en buss att passa, men såg hur den körde iväg en bit framför, jag blev skit sur gick tillbaka men såg en blänkade guldpeng på vägen JIPPI EN TIA, så var jag inte längre arg haha lite roligt faktiskt.

Idag har jag inte gjort mycket, har fixat det jag lovat mormor en bra tid idag. Hade lovat att bränna ut 3 skivor med mina låtar på och skriva ut tre bilder på mig till varje skiva och fodral, så det tog jag tag i idag för att imorgon ska jag till mamma då dom kommer på besök, så då hoppas jag hon blir glad! Nu ska jag snart gå och sova för ska upp tidigt imorgon. Sen har jag pratat med min tosseboll ikväll också så fick jag avreagera mig lite på det jag skrivit om i inlägget under, och nej jag var inte arg på han utan jag fick bara prata av mig om det jag var irriterad på, så nu känns det bättre och det är bra, han är så fin=) Haha jag vet, det är inte ett dugg kul att läsa bloggar där folk skriver om sina pojkvänner och om hur fina dom är, men det blir bara så att man bara måste meddela alla om vilken tur man haft som träffat den där superfina=) haha.

haha tyvärr så finns det bara bilder på oss tillsammans då vi har festat, lite tråkigt eftersom alla dom bilderna är ris, men det lär nog styras upp snart då jag får för mig att plocka fram min superkamera nästa gång jag är med han=)


Nä nu blir det sängen, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0