Morgon..

Godmorgon.. har fortfarande skit ont i huvudet, så ingen skola för mig idag, eftersom igår kunde jag inte koncentrera mig ett dugg på annat än min huvudvärk..så då känns det bara onödigt. Snorig är jag också... bara jag inte blir mega sjuk nu så är det lugnt, för jag ska ju börja vara super duktig i skolan har jag tänkt. Nu ska jag nog hoppa i duschen.. sen tar jag nog en tidigare buss till norsjö, så slipper jag sitta hemma själv och ha huvudvärk då kan jag dela med mig av min smärta till andré haha... nää, men jag saknar han så mycket så jag tror jag tar en tidigare buss isåfall.. får se då det går någon! Nu ska jag käka något, sen hoppa in i duschen...! hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0