morgon

Godmorgon!..
Igår somnade jag nog inte föränn närmare 3 tiden, varför har jag börjat vara uppe så länge? varför är jag inte trött? det är sjukt störande, så nu har jag en vecka på mig att lära mig att gå i säng tidigt - upp tidigt så jag inte får en chock då skolan börjar om. Och vad hände med värmen nu då?, visst det var inte så jätte varmt tidigare, men igår då jag cyklade hem från Plesner var det bara 5 grader.., skönt? nää.  Tur att det bara tar typ en fjärdedels minut att cykla från henne till mig, så jag överlevde kylan och det var väl bra.



















Trästocks


Nu ska jag snart ta mig något att käka, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Åh, sista veckan, och det finns INGET att göra?, Vi får ta och styra upp den där leken ikväll tycker jag. blubb nu blir det käk hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0