mästaren på att sova

Självklart så somnade jag, men det är klart, jag är bra på sånt.. Sov i ca 1 ½ timme, var super trött, blev pigg men nu börjar jag bli trött igen så jag ska hoppa i säng så fort jag skrivit klart det här ! Imorgon blir det att fara till Skelleftehamn och sjunga om verserna eftersom låten ska skickas ut nu snarast, så fort jag varit där och sjungt och det blir trixat och mixat klart. Så jag som trodde jag skulle ha en slappar dag imorgon med eftersom vi slutar tidigt, men det blir hem, träna på verserna sen iväg och sjunga. Men det blir nog bra, bara jag inte får en böld i halsen eller något, det skulle ju vara typiskt mig, men nu ska jag inte tänka så haha. Nu blir det sängen iallafall gooooooodnatt =)


älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0