maat

HEJSAN MIN KÄRA BLOGG !!! vad jag har saknat dig !!... nä .. men skoldagen idag var fan den jobbigaste i världen, så nu är onsdagar min nya hat-dag. Naturkunskap var absolut inget intressant ämne.. Sen var jag dödens trött hela dagen också även om jag sov  ca 9 timmar, kanske just därför jag blev så trött för att jag äntligen fick sova.

Sen då jag kom hem från skolan så for jag pappa, tina och mika och käkade på trekronor, jag ville inte ha pizza så som tur var hade dom kycklingsallad, inte världens godaste men den funkade iallafall, så nu är jag mätt och belåten och skit trött. Så jag funderar på att lägga mig i sängen, där jag tillbringar typ mest tid av mitt liv på, så det är tur att jag har en skön säng!
Sen nu är det en dag närmare fredag också, vilket gör mig glad bara av att tänka på det, för då får jag äntligen träffa min älsklingsplutt igen... som flyttar till umeå på måndag... blääääääääääääääää !!!!! ...dumma umeå.. inte för att det är så jätte mycket längre än till norsjö.. men det känns ändå jobbigt att han ska fara ännu längre ifrån mig, men sån tur är så finns helger och lov, tackar för det!

haha vi pussas så fint !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta:D

2008-08-28 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0