Leo

Vi har just sett klart en svensk film, Leo hette den, och den var mycket bra, det är alltid lika roligt då vi svenskar lyckas med någon bra film, för inte är det ofta haha. Nu ska vi väl ta det lite lugnt, sen ska vi väl lägga oss i sängen och se Andrés chingchong film med jet li så hoppas jag att jag somnar till den hehehe....


Dagboksinlägg nr 2:

Fredag   27 Mars   1998   fyller 8 år

Kära dagbok just nu liger jag hos Mina och skriver i min dagbok. nu ska jag skriva vad mina mjukis-djur heter
1. Rosa
2. mimi
3. max
4. lill slabe
5. stor slabe



Haha lill slabbe och stor slabbe kallade jag och min stora syster våra tyg dockor som vi alltid sov med, försökte leta upp en bild på google, men vet ju inte vad dom kallas, men hittade en bild som var ganska lik

Ungefär sådär, fast våra var mycket större och hade lila och rosa hår haha.

Kommentarer
Postat av: tina

och det viktigaste av allt - dom hade lila och rosa hud som smakade salt då vi slickade på dom, HAHAHAHAA. och förresten, akta svärdet!! hahaha =D

2008-08-22 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0