lång väntan!

Hallåu. , har just kommit hem från vårdcentralen och det är då själva tusan så länge man ska måsta sitta och vänta. Hade en "akut-tid" klockan 10.45, men visst dröjde det säkert 30 minuter innan jag fick gå in, sen vänta, sen gå in, sen vänta, sen gå in, sen vänta, och sen få ut pencilinet som jag ska äta nu i 5 dagar... så nu blir jag 73 kronor fattigare.... tänk det kostar 73 kronor att behöva vara pissnödig heela jävla tiden! Ja urinvägsinfektion, sist jag hade det spred det sig till njurarna, så därför fick jag så brottom nu att få medicin för det var ingen lek sist kan jag lova. Men förhoppningsvis är jag bra om 5 dagar, och då är jag glad för det är så jääävla jobbigt just nu...fiiifan.


Ja nu ska jag käka en macka, sen kanske jag måste börja städa... jappjaejop... hej


puss baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0