Fika

HEJ, kom hem från stan för en timme sen, vi tog en fika på waynes kändes som det var femtio år sedan, fast nu kommer jag inte vara hungrig till middag... inte bra, men det gör inget det får jag ta itu med när jag kommer hem ikväll istället. Nu ska jag snart dra iväg ner till bussen till skelleftehamn, sen förhoppningsvis få till dom där verserna på låten så det blir perfa, sen ska jag hem igen, och sova mycket för vi har sovmorgon imorron, sen tusen timmar naturkunskap, så jag lär behöva ha sovit mycket. Sen blir jag så avis på alla som har fått sina sommarjobbspengar nu, plesner har 12 lax, rårå fick 19.... TÄNK OM JAG HADE HAFT SÅ MYCKET PENGAR, så mycket jag hade kunnat köpa då..... nästa sommar ska jag jobba som en slav och tjäna storkovan så jag kan fara utomlands någongång i mitt liv. Men nu ska jag lägga mig och se lite tv innan jag ska fara iväg hejdå =) saknar andré mest i världen också ! älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0