huvudvärk

Kom hem från skolan för inte så länge sen, och jag kan inte direkt påstå att jag har saknat allt jävla skrik och prat det blir då man får en uppgift hela klassen, mitt huvud höll på att sprängas.. och nu dunkar mitt huvud fortfarande så jag kan väl inte ljuga och säga att jag är på bra humör. Imorgon har vi sovmorgon iaf och slutar tidigt det känns bra, och på fredag har vi bara "ute-dag" för att lära känna 1:orna bättre med presentationer och lekar, har aldrig gillat sånt, men det är bara att bita ihop och tänka på att då jag kommer hem så är det helg!

Fick veta idag också att vi redan nästa vecka ska börja leta manus till slutproduktionen som är i vår, det är bra, då känns det som att det inte är så långt bort som det egentligen är. Fast jag missförstod säkert allt ändå, men i min hjärna så uppfattade jag det som att vi skulle börja leta redan. Min hjärna funkar inte bra då den har varit i vilo-läge hela sommaren, så det känns som det här kommer bli ett långt och jobbigt läsår vilket kommer göra veckorna längre och helgerna kortare.. dåli ! Nu ska jag lägga mig i sängen och se på topmodel och sen ska jag äta , ikväll fick vi fara och se på teater på e4an om vi ville också, men jag vetefan om jag orkar, så det får vi se om senare! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0