hungrig

hallo, det här är nog första gången jag skriver att jag är hungrig istället för mätt! haha.. men vi ska äta god mat, fisk så det blir bra. Sen ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ringa till plesnerrrr. Haha idag spelade vi sims 2 igen.. och byggde värsta lyxhuset! Det tog ett tag, och sen då vi var färdiga och familjen skulle flytta in så stängde vi av spelet för då var det inge roligt längre. Men nu har André farit till norsjö så nu får jag klara mig utan han i några dagar. Och nu närmar sig skolan ännu mer...ååå...blaubv, mitt huvud dunkar på vänster sida på ett konstigt sätt, jag har säkert någon livsfarlig sjukdom jag vet det längst in i min hjärna, men alla doktorar är ju knasiga så sist jag var och kollade upp det så var det inget fel på mig, så jag får väl tro på dom då.  blipp hejda

älskling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0