hooooooooooooooho

Kom hem från Plesner nyss, jag är supermega trött, men hade tänkt vänta tills Outsiders börjar kl 4 så ska jag lägga mig och somna till det tror jag. Vi filmade fula klipp ikväll också det var roligt, sen såg vi lite paradise hotel och jag och rårå köpte french hotdog meny på statoil för endast 20 kronor billigt och gott ! Sen kommer andré imorgon och hälsar på mig=) jätte bra! Sista veckodagen på länge imorgon som jag får sova hur länge jag vill... sen då jag fick se vårat schema så blev det inte bättre heller.

skönt? inte för fem öre..

nu ska jag nog göra mig redo för sängen ändå, kände att jag blev bara tröttare av att skriva det här lilla. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0