home

Kom hem för ett litet tag sen från våran spökrunda, det hände inget speciellt .. det enda läskiga var att ljusen blåste i olika riktningar, från väggen där det inte blåste det minsta. Så ja jag blev väl rädd, men jag blir rädd skitlätt av sånt där, så vi får se om jag ens vågar leka den leken igen haha. Nu sitter jag här, ensam, saknar baby, är inte trött, och uttråkad. Ska nog lägga mig i sängen och titta på Outsiders, fast det slutar nog snart, men jag borde ändå försöka sova jap jap.


Medan vi väntade på ståhl fick vi ett taggigt besök, han / hon var arg och fräste på oss.




haha jaa, inte hade vi hundra ljus, snarare typ 16, och plesner skulle försöka se rädd ut, hon lyckades inte.


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0