himmel..

En sak far omkring i min hjärna hela tiden, det är så jävla störande och jag blir bara mer och mer arg ju mer jag tänker på det, och ju mer jag tänker på det desto verkligare känns det och som att det skulle kunna hända, jag blir fan tokig.

nu ska jag lägga mig i sängen och sova bort hela jävla dagen, sen ska jag försöka stänga av min hjärna också, så jag kan ligga där utan att tänka på en enda sak. så sköööönt det lät... synd bara att hela mitt huvud känns tungt, men jag skulle aldrig klara av att vila nu. Så den här dagen blir väl en lång jobbig dag, eller om jag är smart så hittar jag på något, men vädret gör en inte alls sugen på att ens gå ut. Igår var jag ute och gick föresten... det var skönt, jag och mamma gick i en timme ungefär. Haha nä jag kan inte sitta här längre, mitt huvud är helt knasit... hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0