hihi...

Jag är fortfarande kvar i norsjö... jag var för trött imorse för att kliva upp och ta bussen 06.55, sen "råkade" jag sova förbi bussen 10.25 haha... men det var lika bra andré blev glad tror jag.. lät som det iallafall då han ringde och väckte mig runt kvart över 11 och fick höra att jag var kvar fortfarande. Men det är bra, då får jag mysas med han en dag till och då blir det färre dagar utan han då jag far hem imorgon =). 

(nu satt jag i ca 10 minuter och försökte hitta en ensam bild på andré haha men jag hittade ju en iallfall, mysboll)

Blipp blapp.. iallafall helgen har varit bra. I Fredags tog vi det bara lugnt, vi gick ut ett tag på kvällen för att kolla om det var massa folk ute (som jag trodde) men inte det, var skit lite folk och dom vi träffade var läskigt fulla så det var inte speciellt roligt , därför blev jag super opepp til lördagen då vi skulle festa.

Sen kom lördagen, jag var fortfarande sjukt opepp på fest, men vi åt god middag iallfall, sen spelade jag och andré kubb mot hans pappi och hans brud, vi förlorade, men det gör inget. Men det var roligt, så jag blev lite mer pepp på kvällen, sen drog vi iväg till någon som hette Micke och drack, det funkade, kan inte säga att det var världens röjj fest och hur kul som helst, men det funkade och det är jag nöjd med iallfall haha. Sen mötte vi moa och mickis som var fulla som ägg, första gången jag har sett på mickis att hon varit full vilket jag aldrig sett förut haha, sen åkte vi karusell (ja dom hade karuseller på norsjö beach! ) eller en som såg rolig ut iallafall, så vi åkte den medans andré var våran väskhållare utanför, sen for moa och mickis iväg då gick jag och andré in på hotellet och drack massa vatten, sen gick vi ut, jag fick mat, och sen gick vi hem.

I söndags mådde jag väl ändå hyfsat bra, mådde bättre efter jag vaknat upp tidigt och tagit ipren+vatten (en sjuk bra lösning till er som brukar bli bakis dagen efter och vaknar tidigt), sen somnade jag om och då när jag vaknade mådde jag ganska bra iallfall. Sen ringde mamma och sa att dom skulle fara till mormor och morfar som vi inte varit hos på ca 8 månader så då ville jag ju följa med dit så mamma kom och hämtade mig, sen for vi dit och åt god mat , palt... mm..det är fan det godaste som finns iaf hos mormor och morfar haha. Sen kände jag att det blev så snabbt att fara från tusshuvet så jag vile tillbaka så dom var snälla och kom och hämtade mig, och nu är jag här fortfarande haha. Intressant va ?!?!..borde skicka in det här till en tidniing och be dom göra en novell av min händelserika helg !! .. Nä men även om det inte hänt så mycket så har jag gillat den ändå, mest för att jag fått mysas med min man. Men men nu tänkte jag se What happens in vegas, om det vill funka! Så jag hoppas det funkar haha. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0