hemma i stan.

Nu har jag kommit hem till stan igen, inte så glad över det eftersom nu har jag inget att göra ikväll haha. Plesner och ståhl ska på bio men dom ska se hancock som jag redan har sett så, sen är moa och mickis i malå och resten har jag inte hört av på hela sommaren typ , dom kanske är ute och flyger på en svävande matta! Men nu är det inte långt kvar till skolan börjar.. 2 veckor precis idag... blä.. får ångest bara jag tänker på det. Det enda positiva vilket dom flesta säkert tycker med att komma tillbaka är att träffa alla igen. Men nu är det bara 3an kvar.. tänk...om 1 år har vi tagit studenten, vad fan ska man göra då?.. men jag har redan planerat att jag tänker nog jobba 1 år, sen börja plugga igen. Sen hoppas jag att det kommer gå bra med singeln som släpps nu i höst! DÅ KANSKE JAG BLIR MILJONÄR.. haha eller??! men det skulle vara grymt kul iallafall.

Hm.. nu sitter jag och väntar på att alla skitprogram ska börja på tvn, sen ska jag väl lägga mig och glo, är inte helt kry heller idag, så det kanske är lika bra att jag ligger hemma och vilar, även om det känns så onödigt då det är så lite kvar av sommarlovet, det är ju nu man ska göra massa spontana grejjer.! Synd bara att då jag kollade kontot idag så stod det "Saldo : 380 kr" BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ fattig linn. Så nu får jag inte köpa NÅGOT onödigt, får snåla på snusen bara ta då jag verkligen måste, för det är mer än 2 veckor kvar innan jag får pengar igen, och då är jag skyldig mamma 1600 också.. bra linn snyggt jobbat, jag hade klarat mig med den gamla skit mobilen tills jag haft råd med en egen, men då är jag bra på att vilja ha saker direkt jag kommer på att jag vill ha det, sen är nya mobilen helt perfekt så ja det kanske var värt det att vara fattig ett bra tag nu.





nä nu ska jag lägga mig i sängen och sluta skriva.. bubu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0