hallo

Har inte orkat skriva idag, dels för att jag varit hos mamma idag till ca klockan 5, sen har jag varit så trött, mest legat i sängen och slöat och spelat ett nörd spel på mobilen haha. Har inget att skriva just nu heller känner jag, fest i helgen typ, pepp? ne inte just nu, men bättre det än att inte göra något alls, + sista lediga veckan innan skolan börjar, så det är väl lika bra att slösa pengar på något man mår illa av dagen efter ..logiskt!.. Skalle, nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen, jag är så mätt, vi åt palt idag med, men det gör inget för som jag har skrivit i något tidigare inlägg så är det fan det godaste som finns då det är mormor och morfar som har gjort dom, mums!


Det där med träningen gick då inte heller bra, men jag är peppad på att börja träna på måndag, känns som det kommer bli lättare då skolan har börjat om, för då kommer man igång mycket mer, lite konstigt det där. Men på sommarlovet ska man ju kunna slappa och käka hur mycket fett som helst, det är nice, gör inget om man sprängs !!  Tjopp, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0