hablaeibaj

Hallo, jag ska nog snart fara till ersmark tror jag.. var länge sen jag var där. Så jag försöker få tag på både min mammi och min syster men ingen av dom svarar, typiskt. Sen har jag börjat bli vitare och vitare, ååååååå ...så nu är jag inte brun längre jävla dåligt att det ska försvinna så fort. Det där skrev jag mest bara för att fylla ut inlägget litegrann haha. Men nu ska jag fortsätta ringa tills någon av dom svarar, sen far jag nog dit till imorgon kanske, endag närmare helg , helgerna är allt jag längtar till på veckorna, inte så konstigt varför.. saknaaaaaaar.  Men nu ringde just mammi och nu ska jag gå ut och vänta på dom ! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0