god damn you're beautiful..

Tjilevippen! haha ikväll spelade vi sims 2... blä vad tråkigt det är egentligen, det enda roliga är ju att göra gubbarna och att bygga/inreda huset sen trist. Och nu gör jag absolut ingenting, andré har somnat och jag är pigg..vad ska jag hitta på då måntro?.. finns inte så mycket att göra kl 2 på natten, så jag lär väl lägga mig i sängen och försöka bli trött.

jag håller på att bli tokig på min garderob också, inte på själva garderoben utan på innehållet..fyfan jag måste nog börja köpa trisslotter eller bli kung på poker så jag får mig en kosing och kan inhandla en helt ny garderob, men det lär ju aldrig hända så nu går jag och lägger mig och drömmer om min pengavärld istället. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0