god dag!!

Idag har jag inte gjort mycket, vaknade rätt sent och sen har jag legat och slöat framför tvn, jag hoppas jag kommer bli trött i vettig tid ikväll så jag kommer mig upp och inte är som en zombie imorgon i skolan. Snart kommer nog André också mega bra, så ikväll blir nog en lugn kväll lika bra , risken att jag blir trött tidigare är större då. Jag har varit jätte sugen jätte länge på att gå en supermega lång promenad, men vädret gör det ju inte lättare. Så jag hoppas det blir någorlunda bra väder snart sen ska jag försöka få med mig någon på min långa efterlängtade promenix.

Sen har jag försökt ladda upp en video på dailymotion jätte länge också, en på mig och min stora syster då vi var små och rockade loss, men det verkar inte gå så bra så vi får se om den kanske dyker upp här så småningom.. ! Nu ska jag lägga mig i soffan igen och se lite repriser av topmodel och pussycatdolls, de funkar alltid en sånhär dag!, hejdååu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0