ensam

Här sitter jag alldeles ensam, känner att alkoholen fortfarande dansar i min kropp.. längtar till imorgon då jag får må superbra igen! Ikväll blixtrade det ur våran microvågsugn också pang bom så gick den sönder så nu imorgon då jag har tänkt börja vara nyttig igen(ska försöka seriöst den här gången även om jag sagt det tusengånger), så måste jag göra min gröt på spisen, blä va jobbigt...går ju femtigånger snabbare i micron men men... André for tillbaka till sitt skogsland idag också, det är så tråkigt då han far för han gör mig så glad och då mår jag som bäst! Dumt att han jobbar nu fram till onsdag sen ledig, eftersmo jag är bara ledig fram till onsdag sen blir de att vara fången i skolans väggar igen. Nu ska jag lägg mig i sängen och se spökprogram sen ska jag sova gott ! Puss på min älskling=)


gull mys huve !!!

Kommentarer
Postat av: Toffe

andre drev inte.. han var FUL!!

2008-08-18 @ 23:21:05
URL: http://kritiskdiskussion.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0