Dagbok

Halloj, just nu har jag och andré just kommit hem från stan, där vi käkade med min mamma, peter och min storasyster på Viking det var gott och nu är jag sten mätt! Sen gick vi på hemmakväll och hyrde 3 filmer för 120 spänn, billigt och bra. Nu har jag ont i magen.

Men det jag tänkte skriva om var att jag hittade två av mina gamla dagböcker idag i en låda. Och det är så jävla roligt att läsa det man skrev då man var liten, så jag hade tänkt lägga in ett "dagboksinlägg" varje gång jag skriver ett blogginlägg så här kommer det första!

Sen självklart så kommer jag skriva med alla stavfel som det står i boken också, för sånt är ju roligast haha.

Onsdag     25 Mars     1998      8år
Kära dagbok i morgon ska jag kanske fara på skolan och följa Tina hem. På fredag ska jag sova hos Mina om jag är frisk och om jag får sova hos Mina så ska vi ha pjamas-party och det komer säkert bli jätte skoj och då ska vi kanske spela dokiy kong hejdå



 dokiy kong = donkey kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0