blubb

Hejsan ! Idag har vi inte gjort så mycket, eller jo vi gjorde en jätte god pastasallad, så duktiga vi är... inte för att det är så svårt, men jag brukar inte laga mat haha, så jag kände mig lite duktig. Nu känns det tråkigt igen.. att helgerna ska gå så jävla fort och veckorna så sakta, snart sitter jag på bussen hem mot skellefteå igen, och andré mot umeå och plugg-världen som jag, fast mycket längre bort.. mimi.. fast jag försöker att tänka positivt att det är bara ca 4 mil längre än vad det är till norsjö, så att SÅ himla mycket skillnad blir det inte bara mycket dyrare haha, men det är det värt det. Så nu ska jag gå och mysa med han så mycket som jag kan tills jag ska hem igen och vänta 4 snigelfartssnabba dagar innan det är helg igen.

Och våra skoldagar dödar mig typ, ingen dag som känns hyffsad, kanske tisdagar.. japp.. Nu har jag sånt här icke-intressant skrivande igen, men det är nog för att jag inte skrivit nå mycket idag + att andré pratar i telefonen med någon polare, så därför babblar jag på som en mås. Snart fyller alla år också, jippi äntligen folk som blir 18! Haha vi har redan bestämt att den 31 oktober så blir det station, för då har ståhl och plesner fyllt så det blir kanon, så jag tänkte hålla mig borta från alkohol tills dess, så duktig jag är, vad bra jag är på att ge beröm till mig själv också, men det gör inget det får man göra ibland. Men nu orkar jag inte skriva mer, så godnatt !

Så tråkigt , det gick inte att lägga in en bild just nu, så det här får bli ett ultra tråkigt inlägg utan bilder! Jag brukar då inte orka läsa inlägg på andras bloggar om det inte är någon av mina vänners, eller någon bild haha.. så rolig är jag ! hejdå för andra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0