blir tokig..

ååååååå jag blir fan galen snart, jag måste försöka fixa en tid på vårdcentralen IDAG..

Iaf.. så är jag uppe så tidigt pga jag åkte från stugan imorse, och då vi körde där på vägen, jag förbannad över vårdcentralentjafs blägrejen, så tittar jag in i skogen, och låångt där borta, eller okej inte överdrivet långt, men rätt långt in så ser jag något mörkt, som ser ut att ställa sig upp, sen pang ner på alla fyra igen och kollar åt sidan, och jag säger lugnt till mamma"jag tror jag såg en björn nyss..." VARFÖR SA JAG INTE STANNA EN BJÖRN SÅ JAG SKULLE HA VETAT NU OM JAG SÅG EN BJÖRN ELLER INTE? haha... jag som alltid velat se en björn på avstånd ute i skogen, (lycksele djurpark räknas ju inte). Och mamma ville vi skulle backa tillbaka för hon ville se, men förmodligen hade björnen eller stubben sprungit iväg blubb.. ,
 
(bild från google)

ja det blev en djurisk morgon iaf, först en uggla (jag har aldrig sett någon tidigare iaf), sen min björn eller stubbe eller nånting annat, sen skuttar det en räv över vägen. Och då vi kommit in till stan på söder och kör längs E4an så ligger samma katt som vi såg igår då vi for till stugan kvar vid vägkanten, varför kan INGEN plocka bort den? Någon måste det ju finnas som har ansvar att plocka bort döda djur från vägen? ....

ja iallfall... då jag kom hem gick jag in i duschen och hade på mega varmt , trodde att det kanske skulle kunna bli bättre, men icket... allt jag vill är att lägga mig och sova igen, så därför ska jag testa göra det nu, och om inte det funkar, ... ja då blir jag fan arg! hejdå

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-08 @ 07:43:37
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag vill också se en björn!

Fast som du säg, det kan ha varit en stubbe.

Man ser allt för många björnstubbar.

2008-08-08 @ 17:16:58
URL: http://humbugswe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0