BlaBB

Jag är tröttast i världen nu, ont i magen, kallt ute, långt kvar till helg. Men som jag skrev igår så slutar vi tidigt idag så jag överlever nog!.. idag kommer jag inte ens kunna ta en powernap på femtio timmar så det är bra, då somnar jag kanske hyffsat tidigt ikväll som jag inte lyckats med hittils iallafall. Nu ska jag borsta mina gaddar sen blir det att cykla iväg till skolan, jag har inte tänkt på det så mycket hittils men hemvägen från skolan till mig är fan den jobbigaste vägen i världen, först så vet inte folk hur man går på en bro och jag har ingen plinga på min klocka så jag måste alltid säga HOHO eller något så att dom sk afatta att dom ska gå på sidan då det faktiskt kan komma cyklister, jag kanske inte är bäst i världen på det heller, men jag tänker på det iallafall. Sen är det nerförsbacken efter trafikljusen, världens farligaste kurva där bilarna inte bryr sig ett skit om dom som cyklar ska svänga över, så där kommer jag nog bli påkörd en vacker eller ovacker dag. Sen mördarbacken.,. okej så brant är den inte, men efter man varit på skolan och bara vill hem mest av allt så är den jobbigast i världen.. massa klagande, men det är bra, då blir jag mindre sur för då behöver jag inte tänka på det lika mycket då jag nu har delat med mig av min intressanta dag nu på morgonen! Tjolahopp hejsvej


ser ut som att jag tvångspussar han, haha.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0