bläääää

Har just duschat och då jag kom in i mitt rum och tittar på väggen så sitter där en stor äcklig spindel med långa smala beeen.....miiii:(:(:(:(:(:( Nu kan jag kalla mig själv fjantig för aldrig att jag tar bort den själv haha.. det får pappa göra. Det är rätt lustigt att jag blivit så jävla rädd för allting som är mindre än mig själv..., getingar humlor och bin är ju döden..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...


Men iallafall så ska jag till stugan idag, sista gången för i sommar.., men nu är det ju inte sommar längre och det är ju i augusti det brukar vara varmast??? men nä, dåligt väder så långt man kan kolla väderprognoserna.. sug.
Sen är mitt rum stökigast i världen, hade tänkt städa idag, men jag är bra på att skjuta upp sån, fast jag ska nog städa imorgon, eller nä jag måste städa imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0